All Categories

News Company

Home> News & Blog > News Company

A qualità eccezziunale face una macchina eccezziunale di Cold Spark (Sparkular)

Tempu: 2023-10-08 Visite: 40

CHANGSHA SPARK TECHNOLOGY ELECTRONICS CO., LTD hè una impresa di equipaghji di scena riunisce R & S, produzzione, vendita è prudutti di effetti di scena high-end, cum'è Spark Jet, Spark Rain, flamer eccetera. Cum'è l'inventore di u Sparkular (Cold Spark Machine), avemu una forte capacità di R&D è una ricca sperienza di produzzione. Fate i nostri prudutti prufessiunali, speciali è eccezziunali.

A nostra cumpagnia detene a patente d'invenzione di Sparkular (Cold Spark Machine), chì hè l'invenzione più creativa in l'industria di effetti speciali di scena in l'ultimi 20 anni. In basa di a R & D di a prima generazione di Sparkular ( Cold Spark Machine ), avemu sviluppatu a prima batteria integrata in u mondu Sparkular ( Cold Spark Machine ), Sparkular instantani ( Cold Spark Machine ) è altri prudutti, chì sò stati accolti. da i clienti in u mondu sanu. U Sparkular ( Cold Spark Machine ) hà 7 caratteristiche di senza gunpowder, senza contaminazione, digitalizazione di cuntrollu, cunsumu bassu è usu ciclicu, operazione faciule, costu di stallazione bassu è sicurità di trasportu.

Categorie calde